تکنولوژی حذف نویز محیط

فناوری عامیانه کاهش نویز (Active Noise Control) :

صدا متشکل از امواج تحت فشار است که شامل دوره های متناوب فشرده سازی و آزادسازی امواج فشرده می شود. یک دستگاه حذف نویز برای حذف نویز های اضافی امواج متقارن و خلاف جهت امواج نویز تولید می کند. امواج پس از ترکیب با یکدیگر طیف جدیدی از امواج را تشکیل می دهند که در آن ها صدا ها و نویز های اضافی حذف شده و میزان نویز به حداقل کاهش یافته است.

سیستم های مدرن حذف نویز از مدار های آنالوگ یا پردازنده های صدای دیجیتال بهره می برند. در این سیستم ها یک الگوریتم ثابت تعریف شده امواج شنیداری یا غیر شنیداری در پس زمینه را آنالیز می کند و و سپس بر اساس این آنالیز خود یک موج تولید می کند که باعث تغییر زاویه و یا معکوس سازی امواج اضافی و در نهایت منجر به کاهش نویز می شود. در این روش ها صدای نویز قابل شنیدن به حداقل ممکن می رسد. اما باز هم در هر صورت نویز در صدا احساس می شود.

 

و اما فناوری Pro NC هدست های اکیوتون

هدست اکیوتون سری 1010 دارای تکنولوژی DeepOcean ENC است و با این تکنولوژی فوق العاده حرفه ای نویز اطراف را تا 30db کاهش می دهد.

این هدست دارای 2 میکروفون مجزا است که یکی روی پایه میکروفون و دیگری در بدنه هدست کار گذاشته شده است. صداهای گرفته شده توسط میکروفون ثانویه که روی بدنه کار گذاشته شده است از صدای دریافتی از میکروفون اصلی کسر می شود و در نهایت صدایی بدون نویز و با کیفیت عالی به شما تحویل می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید: 021 82437000