Fanvil

درباره فنویل فنویل یکی توسعه دهندگان انواع مختلف تلفن های تحت شبکه سخت افزاری است .ساخت کشور چین بوده و به عنوان پاسخی به نیاز جهانی به تلفن های تحت شبکه و سازگار با VOIP شناخته می شود. که به یکی از پر استفاده ترین و معروف ترین تولید کنندگان تلفن های تحت شبکه و ساز گار با VOIP در سراسر جهان تبدیل شده است. که نسبت به قیمتش کارایی های مناسب , کیفیت عالی و بهرین سازگاری با نرم افزارهای شبکه و VOIP را داراست. محصولات فنویل همواه به خطر راحتی در استفاده و کیفیت مطلوب شناخته می شوند.


چرا فنویل؟ فنویل با بیش از 17 سال سابقه دارای پیشرفته ترین تجهیزات طراحی تولید و تست در آسیا بوده و نماینده انحصاری چیپست Broadcom آمریکا و OSPG میباشد. مهم ترین خصیصه تلفن های فنویل سادگی و راحتی آن ها برای کار کردن و استفاده روزمره می باشد.


1. کیفیت برتر در قبال هزینه کمتر - 2. سازگار با سایر سیستم های مخابراتی - 3. کیفیت صدای برتر
4. گسترش پذیری آسان - 5. کنفراس صوتی و تصویری - 6. پشتیبانی و گارانتی معتبر

محصولات فنویل

X5/X5G

توضیحات
گوشی فنویل سری X5 یکی از جدید ترین محصولات کمپانی فنویل محصولی نوآورانه با ویژگی های منحصر بفرد می باشد که میتوان آن را بعنوان بهترین انتخاب از نظر فنی و قیمت جهت مدیران و کلیه افرادی که به یک گوشی بسیار شکیل با طیف بالای قابلیت و برای استفاده مکرر روزانه نیاز دارند در نظر گرفت. کاربرد در سازمان های بزرگ و مدیریتی به این صورت است که کلید های برنامه ریزی هوشمند دارد که به یک کلید میتوان شماره داخلی، شماره موبایل، شماره شخصی و... (حداکثر 5 شماره) یک فرد را اختصاص داد. برای یک مذیر موفق که ارتباط درست و موثر با همه افراد اصلی سازمان خود داشته باشد.
مشخصات فنی
وزن990 گرم
منبع برقآداپتور و POE
تعداد اکانت SIP6 اکانت
تعداد اکانت IAX2 اکانت
VPN و رمزنگاری
قابل اتصال به دیوار
دفترچه تلفن
نمایشگر
توضیحات نمایشگردو نمایشگر افقی و عمودی
سایز نمایشگر (PX)128*64
برقراری کنفرانس
انتقال تماس
اسپیکر
Caller ID
جک هدست
سایر قابلیت هادفترچه تلفن با ظرفيت 500 شماره
نقد و بررسی
از ویژگی های خاص این گوشی میتوان پشتیبانی از سوئیچ گیگابیت جهت اتصال گوشی و کامپیوتر به زیرساخت شبکه با سرعت 1 Gigabit و همچنین دارا بودن دو صفحه نمایش مجزا با قابلیت backlit، یکی بعنوان صفحه نمایش اصلی و دیگری صفحه نمایش جهت نمایش عناوین زیرکلید ها را ذکر کرد. زیر کلید با صفحه نمایش LCD به کاربر این امکان را می دهد تا اسامی و یا قابلیت های تعریف شده بر روی هر کلید را بر روی صفحه نمایش مشاهده کرده و دیگر نیازی به یادداشت بر روی کاغذ و یا تغییر دستی هر کلید نداشته باشد ضمن اینکه ست کلیدهای 8 تایی در 5 صفحه قابل جابجا شدن است و به کاربر امکان تعریف 40 عدد زیر کلید جهت اسامی، خطوط تلفنی و فیچرهای تلفنی نظیر Make busy و Do not disturb و سایر ویژگی ها را می دهد. گوشی Fanvil X5 دارای کیفیت صدای HD بوده و از 6 اکانت همزمان SIP پشتیبانی می نماید، همچنین پایه چند حالته آن امکان قرارگیری با زاویه های استاندارد 45 و 36 درجه بر روی میز و یا اتصال بر روی دیوار با زاویه 13 درجه را در اختیار کاربر میگذارد. با استفاده از این محصول دیگر نیازی به ترکیب گوشی های VoIP معمولی با کنسول های زیر کلید یا همان Extension Key ها نخواهید داشت و فضای روی میز کار شما برای کارکرد های مهم تر قابل استفاده خواهد بود، ضمن اینکه طراحی زیبا و قابلیت های منحصر بفرد آن احساس خاص بودن و اعتماد به نفس مثبت را به شما هدیه خواهد کرد.
fanvil_x5fanvil_x5_1

C62

توضیحات
گوشی فنویل C62 به عنوان پرچمدار شناخته شده ترین سری محصولات این کمپانی یعنی Fanvil C Series دارای 8 کلید قابل برنامه ریزی بر روی گوشی و همچنین اتصال حداکثر 5 عدد کنسول 30 کلیدی Fanvil C10 Extension Key و ظرفیت نهایی 138 زیر کلید می باشد. این گوشی از 6 اکانت SIP بصورت همزمان پشتیبانی کرده که 4 عدد از این اکانت ها به لطف صفحه نمایش سایز 128 در 64 پیکسلی آن بر روی صفحه نمایش اصلی قابل تعریف و استفاده می باشد.
مشخصات فنی
وزن990 گرم
منبع برقآداپتور و POE
تعداد اکانت SIP6 اکانت
تعداد اکانت IAX2 اکانت
VPN و رمزنگاری
قابل اتصال به دیوار
دفترچه تلفن
سایز نمایشگر (PX)128*64
نمایشگر
برقراری کنفرانس
انتقال تماس
اسپیکر
Caller ID
جک هدست
سایر قابلیت ها سازگار با کنسول C10
نقد و بررسی
گوشی Fanvil C62 از 6 اکانت SIP و یک اکانت LAX2 پشتیبانی کرده و به لطف صفحه نمایش سیاز 128 در 64 پیکسلی کلیه این اکانت ها به صورت مستقیم بر روی صفحه نمایش اصلی قابل تعریف و استفاده می باشند. سیستم عامل VXWorks و کیفیت صدای HD، اتصال هدست، پشتیبانی از 5 کنسول 30 کلیدی C10 و همچنین ساختار قوی قدرتمند Fanvil C62 ره به محصولی ایده آل جهت کارشناسان ارشد، مدیران و اپراتورهایی که نیاز به تعداد بالایی زیر کلید و قابلیت بر روی یک گوشی دارند تبدیل می نماید.
fanvil_c62fanvil_c62_1

C58/C58P

توضیحات
گوشی کارشناسی با کیفیت صدای HD و قابلیت اتصال هدست و دارای 4 عدد کلید قابل برنامه ریزی بر روی گوشی می باشد. تیم طراحی فنویل با شناخت کامل کاربران و استفاده کنندگان گوشی های VoIP در این محصول میان رده خود نیز اقدام به ارائه 4 زیر کلید قابل برنامه ریزی نموده تا حداقل نیاز های همه کاربران را در دنیای سریع و شلوغ ارتباطات پوشش دهد.
مشخصات فنی
وزن990 گرم
منبع برقآداپتور (C58P POE)
تعداد اکانت SIP2 اکانت
VPN و L2TP
قابل اتصال به دیوار
دفترچه تلفن
سایز نمایشگر (PX)128*48
نمایشگر
برقراری کنفرانس
انتقال تماس
اسپیکر
Caller ID
جک هدست
سایر قابلیت هادفترچه تلفن با ظرفيت 500 شماره
نقد و بررسی
گوشی Fanvil C58 از دو اکانت SIP پشتیبانی می کند، دارای صفحه نمایش LCD با سایز 128 در 48 پیکسل می باشد که ترکیب منحصر بفرد طراحی، قابلیت و قیمت آن را به پرفروش ترین محصول این کمپانی طی سالیان اخیر تبدیل نموده است. این گوشی نیز مانند سایر محصولات این سری از سیستم عامل حرفه ای vxworks که شناخته شده ترین پلتفرم جهت تجهیزات و سیستم های مخابراتی می باشد استفاده می کند و از قابلیت PoE بصورت انتخابی و در مدل C58P بهره می برد.
fanvil_c58fanvil_c58_1

X3P/X3S/X3SP

توضیحات
با گوشی های فنویل سری X3 زیبایی و رنگ را به کسب و کار خود وارد کنید. چرا همیشه بایستی گوشی ها و تجهیزات اداری در رنگ بندی محدود (اکثرا سفید، مشکی و یا طوسی) تولید و استفاده شوند ؟! ما که نمیدانیم ! از همین رو سری X3 فنویل با هدف ورود رنگ و افزایش انتخاب به کسب و کار ها طراحی و تولید گردیده است.
مشخصات فنی
وزن600 گرم
منبع برقآداپتور (POE X3P, X3SP)
تعداد اکانت SIP2 اکانت
VPN و رمزنگاری
قابل اتصال به دیوار
دفترچه تلفن
نمایشگر
توضیحات نمایشگر
سایز نمایشگر (PX)128*64
برقراری کنفرانس
انتقال تماس
اسپیکر
Caller ID
جک هدست
سایر قابلیت هاصفحه نمایش رنگی در مدل X3S و X3SP
نقد و بررسی
با استفاده از رنگ شما نه تنها انرژی و حس مثبت را به میز کار کاربران خود اضافه میکنید، بلکه میتوان با توجه به ماهیت کسب و کار سناریو های جالبی نظیر رنگ بندی گوشی پرسنل بر اساس مهارت و سابقه و یا بخش های مختلف مثلا قرمز هیجانی و پر انرژی برای بخش فروش و برای خدمات پشتیانی و روابط عمومی آبی آرامش را پیاده سازی کرد، یا به کاربرد ساده تر آن در سازمان های آتش نشانی، اورژانس یا حوادث و استفاده از گوشی های رنگ قرمز جهت خطوط Hotline و اضطراری اشاره کرد. در عین حال با توجه به قابلیت VoIP که شماره داخلی بر روی گوشی ذخیره و فعال می گردد، اگر سازمانی با جابجایی های زیاد و در حرکت دارید، برای هر جابجایی صرفا کافیست رنگ مورد نظر را جابجا کنید! گوشی Fanvil X3 دارای کیفیت صدای HD و طراحی آیکونیک (استفاده از علایم و آیکون ها برای هر کلید و ویژگی مرتبط با آن) می باشد، از دو اکانت SIP پشتیبانی کرده و در 5 رنگ مشکی، سفید، زرد، آبی و قرمز تولید و ارائه می گردد و با در نظر گرفتن قیمت و قابلیت های منحصر بفرد خود بهترین انتخاب جهت کارشناسان و پرسنل عمومی سازمان می باشد.
fanvil_x3_2fanvil_x3

X4

توضیحات
تلفن ویپ فنویل مدل X4 اولین تلفن این کمپانی در زمینه کارشناسی می باشد که از دو صفحه نمایش رنگی بهره میبرد پیش از این مدل X5/X5G از دو صفحه نمایش بهره میبرند. پشتیبانی از POE و قابلیت استفاده از آداپتور، چهار اکانت SIP و همچنین صفحه نمایش رنگی X4 را به انتخابی تبدیل کرده که نمیتوان به راحتی با وجود مدل هایی مثل C62 و C58 فنویل که از امکانات خوب و قیمت مناسبی برخوردار هستند از کنار آن گذشت.
مشخصات فنی
وزن830 گرم
منبع برقآداپتور و POE
تعداد اکانت SIP4 اکانت
VPN و رمزنگاری
قابل اتصال به دیوار
دفترچه تلفن
نمایشگر
توضیحات نمایشگردو نمایشگر افقی و عمودی
سایز نمایشگر (PX) 48*128
برقراری کنفرانس
انتقال تماس
اسپیکر
Caller ID
جک هدست
سایر قابلیت ها دارای 30 كليد قابل تعريف ديجيتالی
fanvil_x4fanvil_x4_1

F52/F52HP

توضیحات
گوشی سطح یک فنویل با قیمتی استثنایی که به سازمان های بزرگ اجازه می دهد تا بدون نگرانی بابت هزینه های خرید گوشی نسبت به ارتقاء و بهینه سازی زیرساخت های مخابراتی سنتی و یا سیستم VoIP خود اقدام نمایند.
مشخصات فنی
وزن750 گرم
منبع برقآداپتور (F52HP POE)
تعداد اکانت SIP2 اکانت
قابل اتصال به دیوار
نمایشگر
سایز نمایشگر (PX)48*128
اسپیکر
Caller ID
جک هدست (F52HP)
سایر قابلیت هااستفاده همزمان از 2 پروتکل SIP
نقد و بررسی
در حقیقت Fanvil F52 Series از نظر قیمت نزدیک به گوشی های آنالوگ و دیجیتال معمولی می باشد و این نکته از آنجا دارای اهمیت می باشد که اگرچه سازمان ها به صورت نرمال به یک سرور و یک نرم افزار مخابراتی و تعداد محدودی گیتوی آنالوگ یا دیجیتال برای راه اندازی زیرساخت VoIP خود نیاز خواهند داشت، ولی به تعداد کاربران و پرسنل خود، حالا کمی کمتر یا بیشتر، به گوشی VoIP نیاز خواهند داشت و برای سازمانی با 100 نفر پرسنل اختلاف قیمت اندک 20 هزار تومانی بین دو مدل گوشی یعنی مبلغی برابر با دو میلیون تومان صرفه جویی یا اضافه پرداخت بی دلیل. از آنجا که فنویل همواره بالاترین استاندارد ها را برای تولید محصولات خود در نظر می گیرد، قیمت استثنایی این محصول نه به بهای کاهش کیفیت آن، بلکه به بهای تولید بسیار انبوه این محصول بصورت OEM و برای کمپانی های کوچک تر نظیر Zyco و Newrock و برخی برند های دیگر مقدور شده است و از همین رو اگر همین محصول را با برند های دیگر و احتمالاً قیمت بالاتر ملاحظه کردید اصلاً نگران نباشید، چرا که قلب تپنده کلیه این محصولات همان فنویل است و صرفاً لوگو و برندینگ آن است که عوض شده است. پشتیابنی از دو اکانت SIP بصورت همزمان، صفحه نمایش 128 در 48 پیکسلی، کیفیت صدای HD و همچنین پشتیبانی از هدست و قابلیت PoE در مدل F52HP از ویژگی های بارز این فلفل ریز و کوچک می باشد.
fanvil_f52fanvil_f52_1

میزبان صدای گرم شما هستیم؛ برای خرید و یا پاسخ پرسش های خود با ما تماس بگیرید


Hi@barancc.com82437000فرم پرسش
مشاوره و خرید: 021 82437000