beroNet

کمپانی آلمانی برونت در سال 2002 توسط 3 نفر از مهندسان مجرب مخابرات و VoIP راه اندازی شد. دستگاه ها و تکنولوژی های ارائه شده توسط این شرکت آلمانی برای شرکت های ارائه دهنده خدمات بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و امکان استفاده از آخرین تکنولوژی های ویپ (VoIP) و جی اس ام (GSM) را برای این شرکت ها به ارمغان می آورد. تمام محصولات این شرکت در آلمان طراحی و ساخته می شوند. محصولات تولید شده توسط کمپانی برونت شامل گیتوی های مخابرتی (PSTN) و (GSM) می شوند. تمام محصولات برونت دارای سازگاری کامل با مرکز تلفن (PBX) های استاندارد موجود در بازار هستند. بسیاری از شرکت های مخابراتی و سازندگان سیستم های مخابراتی بر این باورند که محصولات برونت در کنار محیطی ساده جهت انجام تنظیمات ، دارای کیفیت بالا و قدرت و انعطاف پذیدی زیادی هستند. کمپانی برونت تمام تمرکز خود را بر روی راه کار های وابسته به سیستم تلفنی VoIP قرار داده و در پی بهینه سازی و گسترش این گونه سیستم ها با بهره گیری از تکنولوژی های اینترنتی و شبکه و مخابراتی می باشد. هدف نهایی این شرکت گسترش تکنولوژی ویپ (VoIP) و ارائه راه کار های ساده اما کاربردی برای سیستم های تلفنی است.

سرور های تلفنی BeroNet

سرور تلفنی برونت یک سرور کامل است که به صورت پیش فرض در کنار تجهیزات کامپیوتری خود دارای تجهیزات تلفنی و گیتوی تعبیه شده در خود سرور است. این سرور می تواند جایگزین مناسبی برای سرور های بزرگ صنعتی در دفاتر کوچک و متوسط باشد. این سرور ها در مدل های مختلف و با قدرت های سخت افزاری متفاوت در اختیار کاربران قرار می گیرند. با استفاده از این دستگاه می توان به مقدار قابل توجهی در فضا صرفه جویی کرد زیرا شما را از نصب سرور های بزرگ و دستگاه گیتوی به صورت مجزا بی نیاز می کند. همچنین یکی از قابلیت های کلیدی این دستگاه که می توان آن را در نظر داشت و برای بسیاری از سازمان ها و شرکت ها امری مهم تلقی می شود این است که این دستگاه دارای قابلیت Hypervisor است به این معنی که می توان چندین سیستم عامل را به صورت همزمان و بدون تداخل روی آن اجرا کرد و به صورت بهینه از تمام منابع موجود استفاده کرد. به عنوان مثال می توان از این دستگاه هم به عنوان سیستم مرکز تماس و هم به عنوان Firewall استفاده کرد.!

 اندازه و وزن

 340 * 255 * 46 mm

 پردازنده

 Intel Celeron JI900 2GHz

 حافظه RAM

 4 – 8 – 16 GB

 فضای هارد دیسک

 60 – 120 – 240 GB SSD

 نوع Gateway

FXO – FXS – GSM – PRI -BRI

خروجی تصویر 

 VGA – HDMI

 درگاه USB

 1 * USB 3.0 , 1* USB 2.0

 درگاه Sata

 mSata

 تعداد پورت های شبکه

 2

گیتوی های کارتی BeroNet

عملکرد کارت های VoIP برونت دقیقاً مشابه VoIP Gateway های آن است با یک تفاوت عمده و آن اینکه کارت های برونت بصورت پیش فرض و رایگان توسط کلیه نسخه های Microsoft Windows پشتیبانی می گردند. برونت به عنوان شریک تجاری کمپانی 3CX ارائه دهنده سیستم های مخابراتی پیشرفته مبتنی بر سیستم عامل Windows اقدام به تولید محصولات خاص جهت این کمپانی نموده است و از همین رو، کاربرانی که به هر دلیل نیاز به استفاده از VoIP Card در پروژه خود دارند میتوانند بدون پرداخت هزینه اضافی جهت لایسنس درایور نرم افزاری با استفاده از کارت برونت ترکیب ماژول های مورد نیاز خود را بر روی پروژه پیاده سازی نمایند. لازم به ذکر است که سازگاری با سیستم عامل Windows به معنای عدم سازگاری با سایر سیستم عامل ها نبوده و این محصول به عنوان یکی از پر فروش ترین کارت های تلفنی در پروژه های VOIP مبتنی بر سایر پلتفرم ها نظیر نرم افزارهای کد باز و Open Source نظیر استریسک و الستیکس و حتی راه کار ارتباطی Microsoft Lync مورد استفاده می باشد.

Codec های پشتیبانی شده

 G723.1 G729a/b G711u/a G726

 Echo Cancellation

 G168 / G165

 پشتیبانی از Fax

 T38

 نوع Slot

 PCI Express

 قابلیت Bridge

 توسط پورت PCM

 پشتیبانی از TSL

 دارد

گیتوی های BeroNet VoIP

گیتوی های برونت، ساخت و مهندسی کشور آلمان می باشد. گیتوی های برونت با طراحی ماژولار به کاربران امکان می دهد تا ترکیب نیازمندی ها و اتصالات خود را بر روی پلتفرمی واحد پیاده سازی کرده و مدیریت کلیه ارتباطات سیستمی خود را از طریق یک تجهیز واحد انجام دهند. با استفاده از برد اصلی مناسب، شما میتوانید ترکیبی از دو ماژول قابل انتخاب، شامل ماژول های تک پورت یا دو پورت E1، دو پورت GSM، 4 پورت FXO یا FXS و همچنین 4 پورت BRI و سایر ترکیبات موجود را بر روی یک گیتوی داشته باشید. این به این مفهوم است که شما میتوانید مثلاً چهار پورت E1 را بر روی یک گیتوی برونت داشته باشید که در این حالت صرفه جویی فوق العاده ای در فضای اشغالی رک و همچنین هزینه خرید گیتوی خواهید داشت. همچنین برای شرکتی که مثلاً یک لینک E1 و چهر خط شهری FXO دارد دیگر نیازی به تهیه دو مدل گیتوی متفاوت نیست و کل این ترکیب در یک گیتوی برونت قابل پیاده سازی می باشد.

 Codec های پشتیبانی شده

 G723.1 G729a/b G711u/a G726

 Echo Cancellation

 G168 / G165

 پشتیبانی از Fax

 T38

 پشتیبانی از SRTP

 دارد 

 قابلیت Bridge

 توسط پورت PCM

 پشتیبانی از TSL

 دارد

میزبان صدای گرم شما هستیم؛ برای خرید و یا پاسخ پرسش های خود با ما تماس بگیرید


Hi@barancc.com82437000فرم پرسش
مشاوره و خرید: 021 82437000